Waarmee kunnen wij je helpen?
We doen ons best goedlopende items aan te vullen. Stuur een mailtje naar klantenservice@roomzdeco.nl wanneer je interesse hebt in een uitverkocht artikel, dan gaan wij kijken wat we voor je kunnen doen.
- Ga naar het product van je keuze
- Klik op de button ‘In winkelwagen’
- Ga verder met winkelen of klik op de ‘Winkelwagen’ rechtsboven in het menu om je bestelling te bekijken en te betalen
- Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Betaalwijze, Afronden
- Aan het einde van de stap ‘Betaalwijze’, wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief
- Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd
- Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst
Je hebt geen account nodig om te bestellen. Wel adviseren wij je om een account bij ons aan te maken als je iets wilt bestellen zodat je voortaan sneller een bestelling bij ons kan plaatsen. In je account kan je je gegevens opslaan zodat dit automatisch in de checkout staat. Daarnaast heb je een handig overzicht van je bestelgeschiedenis.
Nadat je jouw bestelling hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk gereed gemaakt voor verzending. Aangezien je bestelling al te ver in het verzendproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Indien je nog een ander artikel wenst te ontvangen, raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Indien je je bestelling niet meer wenst te ontvangen, raden wij je aan om de bestelling te retourneren.
In Nederland kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:
- iDeal
- Credit Card (American Express, Visa, Maestro & Mastercard)
- PayPal
- Klarna
In België kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:
- Bancontact
- Credit Card (American Express, Visa, Maestro & Mastercard)
- PayPal
- Klarna
In Duitsland kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:
- SOFORT Banking
- Credit Card (American Express, Visa, Maestro & Mastercard)
- PayPal
- Klarna
In Frankrijk kan je de volgende betalingsmogelijkheden gebruiken:
- Credit Card (American Express, Visa, Maestro & Mastercard)
- PayPal
- Klarna
iDEAL
De terugbetaling zal op hetzelfde rekeningnummer plaatsvinden als de rekening waarmee jij jouw bestelling hebt betaald. Binnen drie werkdagen zal het bedrag weer terug op jouw rekening staan.
PayPal
Zodra je van ons een bevestiging van je retour hebt ontvangen, hebben wij een terugbetaling verzoek ingediend bij PayPal. PayPal zal dit binnen 5 werkdagen verwerken.
Credit Card (American Express, Visa, Maestro & Mastercard)
De terugbetaling zal op hetzelfde rekeningnummer plaatsvinden als de rekening waarmee jij jouw bestelling hebt betaald. Binnen drie werkdagen zal het bedrag als krediet weer beschikbaar zijn op jouw creditcard.
Bancontact
De terugbetaling zal op hetzelfde rekeningnummer plaatsvinden als de rekening waarmee jij jouw bestelling hebt betaald. Binnen drie werkdagen zal het bedrag weer terug op jouw rekening staan.
Klarna
Zodra je van ons een bevestiging van je retour hebt ontvangen, hebben wij een terugbetaling verzoek ingediend bij Klarna. Klarna zal dit binnen 5 werkdagen verwerken.
De verzendkosten in Nederland bedragen €5,95 per bestelling. De verzendkosten in België, Duitsland en Frankrijk bedragen €9,95 per bestelling. Bij een bestelling vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis.
Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code. Hier kan je de status van de zending inzien en kan je (indien mogelijk) de bezorger verdere instructie geven over jouw levering.
Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Je hebt je pakket binnen 1-3 werkdagen in huis. Echter zijn wij ook afhankelijk van de snelheid van het postbedrijf. Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje.
Het is mogelijk om je bestelling te laten bezorgen bij een DPD Pickup Parcelshop. Indien je dit graag wilt, kun je dat vooraf aan je bestelling doorgeven aan onze klantenservice door te bellen naar +31 (0)38-2022118.
Wanneer het product toch anders is dan je had verwacht, kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug sturen. Het product dient in originele staat en verpakking geretourneerd te worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Meld je retour aan door een mailtje te sturen naar klantenservice@roomzdeco.nl. Vermeld daarin je naam, ordernummer, product en graag de reden van je retour. Je ontvangt vervolgens van ons per e-mail de retourinformatie met de bijbehorende instructies.
Wanneer je jouw bestelling hebt geretourneerd duurt het maximaal 10 werkdagen voordat we je retour hebben ontvangen en verwerkt. Zodra je retour bij ons is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin verdere informatie over je terugbetaling/ruiling.
Wat vervelend dat er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen. Mail de klacht binnen 1 dag na ontvangst van je bestelling met je ordernummer en eventueel een foto naar klantenservice@roomzdeco.nl, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Staat je vraag er niet tussen?
Onze klantenservice staat voor je klaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur.